آنچلوتی:«بنزمای متفاوتی را خواهیم دید/ اعتراض کردم چون به نظرم باید پنالتی گرفته می شد»

مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد بازی با وایادولید صحبت کرد. وایادولید:” باید برنده می شدیم تا این سال فراموش نشدنی را به خوبی به پایان برسانیم. خوب دفاع نکردیم و این یک واقعیت است اما باید در این بازی پیروز می شدیم. بازی مشکل و دشواری بود. وایادولید به تدریج وارد جریان بازی شد. در نیمه دوم خوب کار کردیم. در نهایت با سه امتیاز وارد زمین شدیم و بنزما و کورتوا بازیهای مهمی داشتند.

مرجع خبری رئال مادرید: کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در مورد بازی با وایادولید صحبت کرد.

وایادولید:” باید برنده می شدیم تا این سال فراموش نشدنی را به خوبی به پایان برسانیم. خوب دفاع نکردیم و این یک واقعیت است اما باید در این بازی پیروز می شدیم. بازی مشکل و دشواری بود. وایادولید به تدریج وارد جریان بازی شد. در نیمه دوم خوب کار کردیم. در نهایت با سه امتیاز وارد زمین شدیم و بنزما و کورتوا بازیهای مهمی داشتند. ”

بنزما:” قبل از این بازی شرایط خوبی داشت. با انگیزه و با اعتماد به نفس بود و در بخش دیگر فصل، بنزمای متفاوتی را خواهیم دید.”

هندها:” معیارها را درک می کنم. اعتراض کردم چون از نظر من در نیمه اول هم پنالتی انجام شد و سرمربی وایادولید هم تصور می کرد که پنالتی دوم اشتباه است.”

کاماوینگا:” از زمانی که به این جا آمده، خودش را نشان داده است. وقتی از نیمکت وارد زمین می شود، تفاوت  بیشتری ایجاد می کند چرا که انرژی بالایی دارد. برایما بازیکن مهمی است و باید در زمینه جایگیری بهتر شود. هازارد؟ در بازی بعدی حضور خواهد داشت.”

وینیسیوس:” در سمت چپ سعی می کنیم که با حضور وینیسیوس فضاهای بیشتری را باز کنیم و در سمت راست به دنبال چرخش های بیشتری هستیم. کارواخال و والورده را داریم که فده بازیکن متافاوتی است. در بخشی از بازی کنترل بازی را از دست دادیم اما می توانیم برتر باشیم.”

کارلو آنچلوتی کریم بنزما

نظرات

captcha